Äntligen, Chile.

Då var man framme! Efter en lång men helt "okey" behaglig resa, är jag nu framme. Det fanns inga problem när det gällde bagaget och alla resväskor kom fram, hela. Vi landade ungefär vid 10 tiden på morgonen i Santiago, där vi sedan blev upphämtade av min faster.
Dagen idag bestod av att träffa lite släkt, och hämta sig efter den långa resan, sömn är något som man behöver ta igen efter 15 timmars sittande i en flygstol. Så det är precis vad jag ska göra snart.

Men imorgon börjar "allvaret". Ska besöka barnhemmet imorgon, presentera mig själv, dem vet inte riktigt vad det är jag ska göra för dem, eller vad "vi" som sammarbetat tillsammans ska göra för dem! Det blir en dag att se fram emot! Så imorgon berättar jag hur allting gått, ska försöka fota så mycket som möjligt, för att ni ska få en bättre bild av hur min dag sett ut. Jag vet dock inte ännu om jag får tillåtelse att fotografera, men det märker vi imorgon.

Något att som kan vara bra att veta är att det är ca 4 timmars skillnad i tid, mellan Sverige och Chile, så är klockan 16.00 i SVERIGE, så är den 12.00 HÄR I CHILE.


-sådär såg det ut i morse när jag skulle åka till Arlanda.

 Se allting kom med, skönt med en "problem fri" resa=)



Jag vill tacka alla som hittills har hjälpt mig på ett eller ett annat sätt att göra denna "resa" möjlig för dessa barn. Utan alla tillsammans hade det varit Svårt...

Insamlingskassan har nu ökat enormt TACK!
Jag hör av mig när jag har något nytt att meddela! /kassandra

Kommentarer
Postat av: Blerta Rashica

Lycka till, du gör mig stolt gumman!

2009-12-11 @ 23:15:00
URL: http://blertaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0