Fullt upp med packning...

Nu är man fullt upp med all packningen, och jag hoppas och ber att jag får med mig allt! Med det ska nog gå=)

Händelser idag då, fick ännu fler påsar med kläder ifrån elever på skolan, och det tackar vi för=).
Fick även in pengar idag också, det går fortfarande bra att sätta in pengar på kontot. Nu är det inte långt kvar... har precis packat klart, och klockan är 23.20. Tyvärr fick jag inte med mig allt, men det var inte mycket som gick till "spillo" och de kläder som inte kom med är dom i de mindre storlekarna, men Lugn! jag tänkte att de fortfarande kunde göra stor nytt i en organisation som Röda korset.. och så får det nog bli.

Men jag vill tacka alla som varit med och påverkat detta på något sätt! Det har änså länge varit kul, men samtidigt stressigt att få alla pusselbitar på plats nu in i det sista. Jag lyckades fylla min stora resväska med alla barnens kläder på 23kg och mina egna kläder packade jag i handbagaget på ungefär 7kg. plus att en del av kläderna hamnar i min syster och hennes väns resväskor.

Är dock väldigt spänd och stressad inför resan,  det ska bli intressant och se hur allting slutar. Vet inte än vilken dag jag kommer att träffa barnen för första gången. Men det återstår att se. En dag i taget.

Idag blev det också en interljuv med NA som kommer att vara med i morgondagens tidning! Det är ett repotage om mitt projektarbete, och för att folk ska se vad jag och ni gör. och kanske också vilja var delaktiga.

Jag Landar i Chile på torsdagen klockan 09.30 lokaltid. Får se när jag får tillgång att skriva här i bloggen. Men det ska nog inte vara några problem till internet.

hör av mig så fort jag kan! /kassandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0