HEJ.

Hej, hoppas att allt är bra med er och att ni fått lite snö nu till julen!
Imorgon ska jag åka till Flickornas barnhem, jag ska lämna över kläderna som ni skänkt. Jag frågade kvinnan som tar hand om barnen om man fick fotografera, vilket var förbjudet och det är för barnens säkerhet! Däremot ska jag fråga om jag får ta kort tillsammans med kvinnorna som jobbar där, och kanske på rummen där flickorna bor. Får se hur dagen slutar imorgon. Ska även be om flickornas storlekar till skoluniformena när jag ändå är där.

På fredag morgon ska jag till pojkarnas barnhem, tror inte att jag får fotografera barnen där heller.

Jag skriver mer imorgon om hur dagen gick hos flickorna!

/kassandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0