Hej, julafton imorgon!

Hejsan! Hoppas att allt är bra med er, själv mår jag bara bra. Imorgon är det julafton, jag kan tänka mig den stress ni haft i all julhandel, själv har jag letat skoluniformer samt skor till alla de 40 härligt söta barnen. Jag har tagit hjälp av min faster och nu verkar det som att vi har fått napp, vilket är jätte roligt=). Problemet blev bara om man nu ser det som ett problem, att "skräddaren" inte hade så många skoluniformer klara när jag gjorde min beställning, och dem hinner inte att bli klara innan jag åker hem plus att han har mycket nu runt jul och nyår. Min faster kommer att medverka när kläderna är klara och se till att barnen får dem, samt dokumentera med bilder till mig.  

Igår åkte jag till Santiago, mycket fin stad, där jag köpte pärlor till aktivitetsdagen med flickorna. Jag köpte blåa, rosa och genomskinliga kristallpärlor men också pärlor med bokstäver på så barnen kan pärla sitt namn.

som ni ser fanns det en hel del att välja bland.


 Men dessa fick det bli!


Hör av mig snart igen. God jul på er alla, och tack för all hjälp och stöd!


/Kassandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0