hej.

hejsan! befinner mig just nu pa ett traningslager i Gran Canaria, och har tyvarr inte haft tillgang till internet...
jag mar bra, sol traning och varme! jag vill tacka dem som har satt in pengar pa kontot, det varmer mig nar jag marker att folk faktiskt bryr sig! men tyvarr ha "ni" som hittills suttit in pengar, inte skrivit erat namn, ser ni det har och ar medvetna om att ni suttit in pengar pa kontot, skriv erat namn da har i blogg, pa "kommentera knappen" ! jag behover era namn=).

nu ligger "insamlingskassan" pa 1200 kronor! tack!- hoppas att summan vaxer tills att jag ar tillbaka till sverige, jag kommer hem pa Lordag, da jag kommer att fortsatta med min insamling av klader, Tusen Tack!
sag en hemsk sak idag, ett foto pa en forsvunnen pojke, troligtvis kidnappad, det ar vhemskt nar man ser sadant, och jag vill upplysa om att det sker omkrin 7000 kidnapningar i bland annat Mexico men samtid overallt i varlden, ungefar 1 kidnappning i minuten sker i varlden, det ar hemst att saga dte men det ar sant! , hall koll pa era smattingar, varlden ar laskig dar ute!

skot om er, jag hor av mig sa fort jag far tillfalle till det! /kassandra

Kommentarer
Postat av: Gunnbrith

Hejsan Kassandra



Jag jobbar tillsammans med din syster och hon har visat mig brevet om ditt projektarbete med insamling till de barn och ungdomar som verkligen behöver lite stöd och uppmuntran i sina liv.



Lycka till!



Gunnbrith

2009-12-02 @ 13:26:03
Postat av: Kassandra.

Hej Gunnbrith, ja vad kul att det har nått ut till så många! ja jag ser verkligen fram emot det här, och hade det inte varit för alla som sammarbetar, hade det aldrig gått! tack så mycket!=)

2009-12-05 @ 16:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0