Packning på G!

Har nu sorterat upp kläderna i "kategorier" som Tjej/Kill för att lättare kunna se vad som skänkts idag.
Det var kul att gå igenom de ni skänkt. kläderna jag fått in i dag kommer dels från vänner och lärare från skolan. Det fanns en massa olilka saker som:

Jenas
T-shirts
Tjock Tröjor
Skjortor
Skor
Badkläder
Kalsonger
Linnen
Klänningar
Hårband
Toffsar
Diadem
Smycken
Rosetter/sidenband till håret
Tandborstar (självklart oanvända)
Små tandkrämstubar
Barn oljor
Handkräm
GoseDjur

Och även plagg och smycken till Kvinnorna som har hand om barnen.


Här är det bilder från dagen.

Kill kläder.
 
Tjej kläder.

nästan packat klart..
 


nu ska jag fortsätta med det sista.. Har inte ens tänkt hur jag ska få plats med mina egna kläder, men det är ett mindre problem. /Kassandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0