Panik? ja ni jag vet inte..

hejsan! Jag fick panik här om dagen, skulle ju ha skickat alla paket till Chile igår... Men nu när flygplanen inte kan lyfta på grund av aska som vulkanen utlöser ifrån Island, så vet jag inte när jag kommer att kunna skicka allt...
Men jag ska nu börja packa ner allt i kartonger så allt blir klart och förberett, tills att jag kan skicka iväg dem!

har lite bilder att bjuda på i alla fall.

Här är kartongerna som jag tänker fylla med kläderna som jag samlat in!



några påsar från insamlingarna på skolan.



Mer ifrån insamlingarna på skolan!


Allt sorterat på soffan nu ska jag snart börja packa ner allt i kartongerna!


en till bild från när allt var sorterat!




Nu har jag packat ner allt! det blev sammanlagt 5 stora kartonger!





Nu måste jag bara vänta på att flygen börjar lyfta igen, fram tills dess, får vi hoppas att dem gör det snart! jag hör av mig snarast!

Tack alla som varit med och hjälpt till! jag har sagt det förut och jag säger det igen! - Alla kan inte göra allt, men alla kan göra något!

/Kassandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0