Tisdagen den 6 april!

 

Igår hade jag en föreläsning för alla som går första året på min skola. Denna vecka jobbar dom med ett temaarbete som bland annat går ut på att göra tre goda gärningar för någon annan som behöver det!
Min uppgift var att inspirera dem med mitt projektarbete, Föreläsningen handlade om mitt projektarbete.


Det var som det alltid är när jag ska prata inför många människor, nervöst... Men det gick bra och dom verkade tycka om det. Jag berättade om min resa och visade även bilder från min resa i Chile! Jag avslutade med att berätta om min sista insamling som jag just nu håller på med, Insamlingen för regnjackor samt pengar till transporten. Jag hade även en liten glasburk där dem som ville kunde lägga i en liten slant=)


Idag fick jag veta att det var många som uppskattade det jag gjort med mitt projektarbete, och det var många som ville vara med och hjälpa till med min insamling! Grymt kul då jag behöver all hjälp jag kan få!
Dem skulle på olika sätt samla in både pengar och regnjackor, med både trolleritrick på stan och mycket mer!

Det är så vi jobbar på John Bauer Gymnasiet, vi hjälper varandra och vi hjälper andra!


- Jag kommer att skicka kläderna i början av nästa vecka, så nu gör vi allt vi kan för att att barnen i Chile inte ska behöva frysa!

Tack för mig, och tack för all hjälp! jag hör av mig när jag har någon ny information! /Kassandra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0