April 9, 2010

Hej alla läsare!

Oj nu händer det grejer, när jag kom till skolan idag möttes jag av en massa härliga människor, dem hade nämligen samlat in både pengar och kläder till min insamling!=) Det är eleverna som jag berättade om tidigare som går i årskurs 1, dem har ett tema arbete denna vecka om att göra goda gärningar, och då valde några att dem ville hjälpa mig, så idag sökte dem upp mig på skolan och gav mig det dem samlat in, jag ska visa allt i bilder längre ner. Idag var gick jag och mamma till Clas Olsson och köpte flyttkartonger och tejp-rullar, det är dem jag ska använda för att packa ner alla kläder! det är inte alls lång tid kvar nu tills att jag skickar iväg allt!=)

Det är spännande och se hur allting slutar, hoppas på det bästa!=) 
Man kanske inte ser vad påsarna innehåller, men de innehåller allt möjligt från Halsdukar till gummistövlar=)
Tack så mycket för hjälpen uppskattar det verkligen!!



Jag hör av mig snarast, /kassandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0