Kaos i Chile!

Fick nyss veta att det skett en jordbävning i Chile, och att en tsunami snart är på väg in över kusten... Dem säger att detta ska ha och kommer att påverka bland annat staden VALPARAISO, JA där barnhemmen ligger, och desutom min familj och mina släktingar. jag har fått besked att mina nära och kära ska må bra, dock vet jag ingenting om barnhemmen, men barnhemmen ligger 3 minuter ifrån min fasters hus, och barnhemmen ligger också högre upp på berget, så troligtvis mår dom också bra, just nu går det inte att ringa till chile man kommer fram, och jag kan tänka att det kommer att förbli så ett tag framöver, jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. blir bara arg när man själv är här, och känner sig rent ut sagt MAKTLÖS! Jag har nu inte så mycket mer att säga, ska nu under dagen försöka ta reda på mer hur dem mår. hör av mig snarast! - sköt om er! /kassandra.


här finns det utlagt om ni vill läsa om detta som händer i chile just nu.:,http://www.dn.se/nyheter/varlden/kraftig-jordbavning-utanfor-chile-1.1053150 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0