Godkväll.

Idag som ni kanske redan vet, så var jag på en intervju hos SR radio örebro P4, idag på förmiddagen vid 11.00 tiden. Intervjuen handlade om Mitt projektarbete, från början tills nu. För er som missade direkt sändningen kan ni höra den här genom att först klicka på den här länken
11.00 - 11.30 torsdag 07 jan 2010  sedan hör ni den, det kan ta någon minut innan jag börjar prata=)

 


 Som ni hörde så stämmer det, att jag ska göra en Ny insamling och den här gången är det jackor/regnjackor dem behöver (till barn mellan 5-12 år), har du små syskon som vuxit sig ur sina jackor, eller känner du andra som du vet skulle kunna skänka, jackor och pengar till frakten. All hjälp uppskattas! För att kunna nå mig kan ni mejla mig på Adressen : [email protected] så svarar jag er så fort jag kan, ni kan även lämna ert telefonnummer och så kan jag därefter ringa upp er om ni vill prata med mig personligen! Tack på förhand!

/Kassandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0