hej alla!

Ursäkta för sen uppdatering men den kommer nu!

Jag har haft fullt upp med både mitt eget liv och projektarbetet. Jag pratde nyss med min faster ifrån Chile per telefon. Hon berättade för mig att skoluniformena, skorna och träningskläderna var klara och att hon nu hade hämtat ut dem! Hon kommer att nästa vecka lämna över allt till barnhemmen. Hon kommer även att dokumentera allt med bilder och melja dem till mig! Jag är nu jätte glad över att det har allt gått bra fram tills nu! Hoppas att allt fortsätter i samma riktning!


Nu hurrrni! Imorgon efter skolan blir jag upphämtade av en dam som ringde in till radion efter att jag haft min intervju, hon ville ta kontakt med mig. Jag ringde upp henne dagen därpå och vi har redan träffats en gång. Imorgon kommer hon och hämtar mig. Vi ska åka ut till en butik vid Eurostop där vi ska kolla efter bra kläder till barnen så som underställ och liknande, och detta för att hon vill vara med och bidra till insamlingen som jag håller på med nu. En mycket trevlig dam.

Jag kommer att skicka iväg kläderna runt april månad.
Men jag hör av mig mer!'

 

/Kassandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0