Hej!

Hej, nu har det gått några dagar sedan jag landade i ett iskallt Sverige, och som jag lovade ska ni nu få sett mitt bildKollage jag skapat, från resans början till slut! Bilder säger väl mer än 1000 ord?


Flickorna.

                     

           

 


Pojkarna.

     
      
     
- den här bilden är tagen ifrån den dagen då det var dags att säga "hejdå".. känslosam stund.


Det var bilder, ifrån de första träffarna, aktiviteterna, fikat, och från när vi skulle säga hejdå.


Jag vill tacka alla som ställt upp med allt, litet som stort, det har betytt mycket för att det här projektet ens skulle kunna utföras! Jag hoppas att jag kunnat förmedla min resa på ett bra och berörande sätt till er alla där ute, och jag hoppas att dessa barn vi hjälpt, och alla andra barn där ute får ett bra liv, och att dem hittar ett sätt att se ljust på sin framtid!♥

Jag hör av mig när jag får tillfälle att skriva något nytt, ta hand om er där ute!

/Kassandra.


Kommentarer
Postat av: sanna

Du är heeeelt otrolig Kassandra,

fast jag vet ju var du ärvt en stor del av dina fantastiska sidor ifrån;)

Hälsa mamma C och alla andra!

Kram

/Sanna

2010-01-05 @ 22:11:54
URL: http://lalandakid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0