Blickar mot ljusare tider.

Våren är påväg, och det känns verkligen nu eller hur? De mörka tiderna är nu kanske över för den här vintern? Det hoppas jag på i alla fall=)

I måndags begav jag mig till club 700 där bland annat en prisutdelning skulle utdelas...
Jag berättade om det i det tidigare inlägget, att jag var en av dem nominerade, Vet ni vad?
Jag vann priset som Årets Elev entrepenör , det var även ett hederspris, påväg upp på scenen med det bredaste leendet, fick jag sedan berätta lite om min resa. Dem visade även en filminspelning som jag gjorde förra veckan där jag i videon berättade lite mer utförligt om min resa, Jag är glad över vår  insatts! Det här priset är till alla som varit med och sammarbetat och jag är oerhört stolt över oss!

Nomineringen löd såhär: " Genom att planera och genomföra ett avancerat hjälparbete till förmån för föräldralösa barn i Chile har pristagaren visat på idérikedom och förmåga att genomföra sin idéer i konkret handling med ett tydligt resultat."

Jag vill tacka alla som varit med och stöttat och hjälpt mig för att kunna göra detta projekt möjlig!

Nu ska jag avsluta inlägget med lite bilder=)

Dem nominerade!


Stod på scen och berättade om min resa!





Nomineringen kan vara svårt att läsa med den står med på bilden i de högra hörnet!


Årets elev entrepenör!


Nu fortsätter jag med den kära insamlingen! vill du vara med och skänka? då behöver jag regnjackor, vantar, mössor osv:) alltsammans ska skickas ner till Chile med flyg, så har du inte kläder att skäka, då får du jätte gärna skänka en slant som kommer att användas till frakten.

Jag hör av mig snarast! /Kassandra Munoz Godocito



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0