Vilken lättnad!

Hej på er alla, hoppas att ni mår bra, jag har mycket bra nyheter, och med lättnad kan jag berätta att barnen på barnhemmen mår bra, deras hus skadades inte av den hemska jordbävningen! Jag mejlade dem och bad dem att snabbt meddela om dem mådde bra, och dem tackade så mycket för att jag hörde av mig, och dem hälsade dessutom till er, sina svenska vänner=).

Nu kan vi fortsätta med insamlingen av vintetrkläder, nu kör vi den sista ruschen!


Rektorn på min skolan har anmält mig i en tävlig och självklart har det med mitt projektarbete att göra, så får se hur tävligen slutar, håll tummarna!=)


Hoppas att ni får en fortsatt trevlig tisdag! / Kassandra. bild från vistelsen i Chile 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0