Äntligen!

Idag måndagen den 10/5 2010 har jag postat alla 5 kartonger! Så jag antar att dem skickas imorgon till CHILE! Äntligen säger jag bara.. vad skönt det är att äntligen fått iväg dem efter alla hinder som uppstått dem senaste veckorna. Men nu får vi bara hålla tummarna att dem kommer ända fram till Chile och till barnhemmen!
Jag kommer att kunna se vart vart lådorna befinner sig i världen varje dag genom internet. så det är precis vad jag tänker göra! Det skulle ta mellan 6-10 arbetsdagar... men jag antar att det kommer att ta lite längre tid. Man vet ju inte hur askmålnen ifrån Island kommer att betee sig hoppas att dem inte förstör frakten till Chile!

Jag vill Tacka alla som hjälpt mig på något sätt!

Här har jag lagt upp lite bilder från dagen idag.

Vill även tacka min kära vän John som hjälpte mig att ta pakten till posten!



Imorgon vid 11 tiden ska jag prata i Sveriges Radio P4. Ser fram emot det, där jag kommer att berätta om mitt projektarbete. Vad som hänt de senaste månaderna efter att jag kom hem från Chile i Januari iår.

 Jag kommer att hålla denna blogg vid liv, ett tag till alla fall. Jag ska försöka ta reda på vart paketen hamnar och hur resan för dem går, fram tills att dem landat hos min faster och barnhemmen!

Jag hoppas att ni fortfarande kommer att följa den sista biten av den här långa resan som mitt projektarbete har varit! En obeskrivlig resa, och jag vill igen tacka alla!

hör av mig Snarast /Kassandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0