HEEEEEEEEEEEJ alla läsare!

Ny uppdatering pågång! jag vill börja med att be om ursäkt för den usla uppdatering jag åstadkomimt med... ska skärpa mig. Det har hänt än del på den senaste tiden, har inte än lyckats skicka iväg kläderna och tiden tickar jag vet! Från början fick jag förhinder pga vulkanen på island, sen nu när jag väl tänkte skicka så hade jag för mycket kläder och för lite pengar till transporten, så jag fick göra en till liten insamling, och sedan sortera det viktigaste "vinter kläderna" för att kunna skicka det så snart som möjligt! Men nu känns det som att jag kan skicka det denna vecka på fredag! Har haft mejl-kontakt med barnhemmen den senaste tiden och jag skulle hälsa ifrån dem till er! Nu har jag inte så mycket mer att berätta, hör av mig igen när jag skickat allt! *TUSEN TACK FÖR ALL HJLÄLP!

*/Kassandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0